finansminister

idag tittade jag på efter tio med malou. det är oftast ett rätt trist program, men idag var de politik! hela den röd/gröna röran var där och debatterade och pratade om hur dom ska vinna valet 2010. Malou tog upp huruvida minister posterna skulle fördelas. Statsminister skulle Mona bli. (inte jätte bra tycker jag personligen) Sedan är ju post 2 finansminister.. Lars Ohly verkade minst sagt sugen, men erkände det inte. men han förnekade inte heller att det är hans framtida post om de vinner valet.

det skrämmer mig faktiskt att Lats Ohly (v) eventuellt ska styra över sveriges ekonomi och finser i 4 års tid...

Kommentarer
Postat av: mia

jag tycker om malou.=)

2009-03-12 @ 17:13:01
URL: http://mijafija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0