ett jävlans skit.

Jaha, nu har jag kontaktat verkstan, och om 2 dagar så får jag veta om ådin får leva eller skrotas. Om skadorna kostar över 15.000att laga (vilket det mest troligen gör) så kommer den att få lösas ut. dvs inte ha vagnskade försäkring och så får den gå så länge den går typ.. Jätte tråkigt. emman är jätte ledsen, för bilen är paj och jag kan inte åka ut på tävlings säsongen som jag så gärna hade velat... trist.. däcket är kaputt och ingen hjälper mig med däcket, jag VET INTE hur man ska gå till väga liksom.. alla säger olika. och idag sa han på verksatden att jag absolut inte ska byta däcket innan försäkringsjobbet är färdigt. så då får de bli så. Jag får skita i Tingsryd på lördag. får skita i att göra det jag tycker är som allra roligast, nämligen hopptävla. Ska gräva ner mig i böcker,tentan, gråta och va ledsen för fina bilen blir aldrig som den va...

Kommentarer
Postat av: majabaja

attaans oxåååå!

2009-03-11 @ 22:15:19
Postat av: majabaja

attaans oxåååå!

2009-03-11 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0