David gray. This years loving

Årets kärlek har ett bättre slut
För himlarna vet att det är dags nu
Jag har väntat själv länge
Men när du håller mig, som du gör
Känns det så rätt
Jag börjar att glömma bort
Hur mitt hjärta trasades
När ens känslor kastas
När det känns som att du inte orkar mera

När allt går runt, om igen
när det är en kniv i magen
Om du älskar mig, måste du veta säkert
För denna gången krävs det mer
än små söta lögner
Innan jag öppnar mina armar och faller
Släpper all kontroll

varje dröm som jag tänkt
När du kysste mig på gatan mitt i natten
Tog bort jorden under mina fötter
Sjöng, är inte livet vackert.?

Kommentarer
Postat av: emelie

Jösses så fin text!

2009-03-04 @ 12:13:17
URL: http://milkhy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0