bajs-

bajs är rätt roligt, de vet jag att flera utav mina vänner tycker. Kollar människor i allmänhet på sitt bajs.? Anna Skipper gör det med all säkerhet, i du är vad du äter sa hon att man ska bajsa minst två gånger per dag. Jag brukar nog göra de. Okej inte alltid men idag typ. (bajsar rosa moln så inget vidrigt) Johan i min klass tittar på sitt bajs, de vet jag. han undrade över en lunch nyligen om jag/ vi bajsade hela majs korn? Rätt vidrigt kände jag då vi hade majs i maten som vi åt.. undrar om det är normalt att titta eller att inte titta?

Kommentarer
Postat av: mia

och undra om det e normalt att skriva om det i sin blogg... not! hahahhaha. bajs e mitt favorit ord. utan tvekan. jag e knäpp. jag vet. jag föddes till det. =P Puss stumpan!

2009-03-26 @ 17:30:11
Postat av: Anna

Du e inte normal emma!!

2009-03-26 @ 21:21:01
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0