solsken

jaha som ni vet så skrev jag att snart vänder det. Det har de gjort.!! Just nu så skiter jag i att bilen är lite mindre hel och att Toran är utan framsko.

Jag är bara glad. glad så det står härliga till. För idag skiner solen och vi ska åka skridskor, dricka kaffe i thermos och sånt mys.
Sen är jag ju helgmamma åt två katter tills måndag. Smilla och casper, casper är en liten fjant som redan har rivit ner halva mitt place. Smilla börjar nog aklimatisera sig för i morse kom hon och la sig i sängen. så mysigt. Ja jag är helt enkelt glad. så det så!

piis out

Kommentarer
Postat av: Martin Skärin

Heeeej! Nu har jag länkat till dig på min blog me! Kul att du läser min blog!! Fäljer din sedan jag hittade den förra veckan!



Hare gött!

2009-02-23 @ 02:46:00
URL: http://martinskarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0