promota.

Det är ju inte bara jag som har sån här blogg o detta  självklart vill dom andra även ha lite fler läsare, så nu ska det uppdateras i blogg vännerna med länkar till deras sidor, ta en titt. vem vet ni kanske hittar en ny favorit blogg.;)

Ska även tillägga att min käre vän tävlar i topmodel bahrain gör nedan för att rösta!! DO IT!!!
Du skickar "sophie"till +973 36121284 Eller maila 'Sophie' till [email protected].

I övrigt så har jag blivit någon form av cyniker inom vissa områden, det här när man träffar nytt folk, då av det manliga slaget, så inser man att det finns vissa saker som man inte vill höra,( men av någon konstig anledning så säger dessa killar ändå dessa saker.)

1. Pratar om sin ex. nej tack går fet bort.
2. pratar om vilka djur deras ex hade/ har vilka djur dom hade tillsammans osv.
3. pratar om inredningen som hans ex hade bestämmt, tillägger jag måste flytta då det blev för dyrt nu när man inte bor två längre.
4. framtidssnacket, om tre månader får du se mig när jag har.. bla bla. ( Jag känner bara snälla, vi är på första dejt. du vet väl inte om jag vill se dig igen??)
5.Insinuerar om att man verkligen borde passa ihop, som någon form av övertalning,
6. pratar som om att man skulle vara ihop ( vi kan ju göra det nästa vecka osv)
7. säger att man har snygga kompisar, ( jo tack ja vet, ragga på dom då)
8 frågar samma sak typ 4 gånger under kvällen., vad är det för mening att fråga när man inte lyssanar ändå.?
9.berättar anekdoter som inte är roliga.
10. Gör antaganden om eventuella barns ögonfärg.

Skulle uppskatta om någon gör en nej tack lista för oss tjejer när vi går på dejt,.;) piis out peeps
9.


Kommentarer
Postat av: Cai

EHHHH vilken jävla lista, hände det dig på din senaste dejt eller? :)

2009-02-25 @ 03:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0